Thalys wil Europa tot leven wekken in nieuwe campagne

23-09-2019 (16:10) - Campagnes

Voor de nieuwste campagne die op maandag 30 september wordt gelanceerd, heeft Thalys samen gewerkt met creatief bureau DDB Worldwide Communications. DDB is een van 's werelds grootste reclamebedrijven en sinds dit voorjaar slaan Thalys en DDB de handen ineen. We zien geen baanbrekende omslag, maar een campagne die de visie en bestaansreden van Thalys benadrukt.

"Het dagelijkse leven van Thalys is intrinsiek multicultureel en Europees, het bezit sterke waarden die zowel door onze medewerkers als door onze klanten worden gedeeld: ze ervaren dagelijks diversiteit en streven naar meer openheid en een duurzame mobiliteit", verduidelijkt Bertrand Gosselin, CEO van Thalys.

De rode draad is authenticiteit. Dat van een bedrijf dat extern dezelfde waarden promoot als intern. Dat van echte mensen en echte verhalen. De koppels in de campagne, gefotografeerd door Maud Chalard, hebben ook in het dagelijks leven een connectie. De verhalen die in de herfst op sociale netwerken te zien zijn, zijn wel degelijk die van echte Thalys reizigers. Het is een afspiegeling van de 7,5 miljoen Thalys-reizigers per jaar. Zij worden samengebracht in deze campagne. De campagne zal vanaf 7 oktober te zien zijn in Nederland.