The Others ontwikkelt introductiecampagne VVV Cadeaukaart

31-10-2017 (15:45) - Campagnes

Na 42 jaar wordt de papieren VVV cadeaubon vervangen door een plastic kaart die met een zelf te kiezen bedrag te laden en overal welkom is: van winkel tot web. De vernieuwde VVV Cadeaukaart biedt van alle cadeaukaarten in Nederland het grootste cadeau aanbod in winkels én webshops en is klaar om de harten van alle Nederlanders opnieuw te veroveren. 


VVV Cadeaukaart heeft The Others Creativity geselecteerd om deze nieuwe VVV Cadeaukaart te voorzien van een compleet nieuwe identiteit die geïmplementeerd is in een herintroductie-campagne met korte commercials waarin ‘Geven is leuker dan krijgen’ centraal staat.


Vanaf 1 november is de vernieuwde VVV Cadeaukaart overal te verkrijgen en in te wisselen en zal de campagne zichtbaar zijn op TV, Radio, Online, OOH en instore. Daarnaast is er ook een Business to Business campagne opgezet.


Credits

Bureau         The Others Creativity

Concept en uitwerking        Chris Visser, Gazi Duran, Carine Davelaar, Ilona Bockmeulen, Lion Versloot

In-house production                The Others Productions, Britt van de Vlag

Positionering: Business Openers, Marc van Eck

Productie Maatschappij Redrum 

Mediabureau Abovo Media

Fotografie Patrick Ouwekerk

Klant VVV Cadeaukaart, Raymond Smits van Waesberghe, Kees van Wijk,
                                                Erwin de Zeeuw, Pieter-Jan van Es, Wiljan Budding, Derk Tiggelhoven

 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.