Towel Media achter wereldwijde campagne Le Olive

15-12-2020 (12:16) - Campagnes

Het online lounge wear merk Le Olive, bekend van gepersonaliseerde hoge kwaliteit kimono’s en badjassen, heeft Towel gevraagd om hun nieuwe wereldwijde eindejaarscampagne te produceren. De campagne bestaat uit onder andere drie online campagne video’s, een tell video, drie sell video’s, twaalf social snippets, drie verschillende reels en diverse tag-ons.
 
De video’s, gericht op vrouwen en dit keer ook gezinnen, zijn de komende feestdagen op diverse social en videokanalen in tien landen te zien. De productie is inmiddels van start gegaan.
 
Lena Cobelens, CEO Le Olive: “We zijn de afgelopen jaren ontzettend hard in Nederland gegroeid met onze kimono en badjassen-lijn, waardoor we dit jaar de focus hebben op het buitenland; wat als een speer gaat. Speciaal voor Black Friday en de komende feestdagen hebben we een hele mooie najaarscampagne met Towel gedraaid, die nu overal te zien is. Naast dat we content gericht op vrouwen hebben gedraaid, hebben we dit ook een campagne gedraaid gericht op gezinnen.”

Geert Doek, Executive Producer en Managing Director Towel: “Voor Le Olive is dit de eerste stap naar hoogwaardige video-content. We hebben echter wel gekozen om de campagne volledige op basis van dynamische content creatie in te steken. Hiermee kunnen we de campagne steeds visueel bijstellen, om zo in te spelen op seizoensmomenten, maar ook de conversie te optimaliseren. Daarnaast is de campagne volledig lokaal aan te passen en kunnen we dus heel snel taal- en focus gebieden toevoegen tegen lage extra kosten.”


Credits

Klant: Le Olive
Verantwoordelijk bij klant: Lena Cobelens en Jordy Cobelens
Bureau: Towel Media
Client Director: Gérard Raaijmakers
Executive Producer: Geert Doek
Regie: Jolien Snyers
Creative: Suzanne Zonneveld
Opnameleider: Floor Bunge
Producer Sr.: Zoë van Marion