Woongemak volgens Centraal Beheer

18-05-2020 (10:09) - Campagnes

Centraal Beheer start een nieuwe campagne waarin het leven in en rondom het huis centraal staat. In de film laat Centraal Beheer zich zien als brede dienstverlener, waarbij het draait om ‘gemak en service in alledaagse situaties in en om het huis’. Een wereld waarbij diensten en services, als aanvulling op de verzekeringen en financiële producten hand in hand gaan.
 
Peggy Spaapen, senior manager Strategie & Merkpositionering: “We bieden Nederlanders steeds meer hulp en gemak in en rondom het huis. Met slimme oplossingen, handige tips en inspiratie in en om het huis willen we dagelijks relevant zijn voor onze klanten. Van het financieren van dat droomhuis tot het verzekeren van spullen. Van advies bij het installeren van zonnepanelen tot het verduurzamen van je woning, tot het repareren van een lekkende kraan. Alles voor dat lekkere thuisgevoel.”
 

Transformatie naar dienstverlener

Centraal Beheer is al enkele jaren bezig om te transformeren van alleen verzekeraar naar een aanbieder van een breder assortiment aan diensten. Spaapen licht toe: “In 2020 zetten we het woonthema in de volle breedte neer. Naast onze bekende verzekeringsproducten en financiële diensten bieden we veel meer oplossingen. Zo laten we zien dat we heel Nederland kunnen helpen met gemak. En natuurlijk met de kwaliteit en deskundigheid die men van ons gewend is.”
 

De vertrouwde knipoog

Ook is in de campagne de bekende Centraal Beheer humor te zien, die we ook kennen van de iconische ‘Even Apeldoorn bellen’ commercials. Spaapen: “Door te benoemen dat je ons nu ook kunt bellen voor andere vragen dan alleen verzekeringen, willen we de brug slaan tussen onze nieuwe en alom bekende producten en diensten.