YoungCapital haakt in op ‘de functie elders’ met DOOH campagne

05-04-2021 (17:54) - Campagnes

Naar aanleiding van het pittige debat dat plaatsvond in de Tweede Kamer heeft YoungCapital snel een treffende inhaker op touw gezet. De campagne, uit de koker van creatief productiebureau MediaMonks, is 3 tot en met 5 april online via YoungCapital’s social media te zien, en op ruim 450 digitale schermen van JCDecaux in Amsterdam, Rotterdam, Haarlem, Almere en Den Haag - goed voor ruim vier miljoen impressies.
 
Margriet de Kroon, Marketing Director van YoungCapital: “Een zware kwestie als dit vraagt soms om een beetje lucht en omdat wij graag iedereen helpen die op zoek is naar een nieuwe job, konden wij het natuurlijk niet laten hierop in te haken.”
 
Jordi van de Bovenkamp, Creative Director van MediaMonks, voegt toe: “Daar waar het in Nederland nérgens anders meer over gaat dan "functie elders" leek het me logisch om daar vanuit een uitzendbureau op in te haken; en daarnaast kunnen we allemaal wel een glimlach op straatniveau gebruiken! Fijn om te zien dat de snelheid en gevoel voor humor goed werd opgepakt door YoungCapital!”