YouTuber Hanwe komt in actie voor Lassie

05-06-2019 (13:42) - Campagnes

YouTube ster Hanwe lanceerde deze week de eerste aflevering van zijn nieuwe serie “NIET TE VRETEN”. Reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met OCC (Online Cookie Collective) de content-serie voor rijstmerk Lassie. De influencer campagne komt met 4 afleveringen waarin Hanwe bij kids thuis langs gaat, van wie de ouders niet kunnen koken.
 
De kids gaven zich op via een Instagram DM @hanwe door een foto te maken met het nieuwe pack van Lassie. Ook lieten ze Hanwe weten welk gerecht van hun vader of moeder niet te vreten is. Samen met Lassie brengt Hanwe bij hun een nieuw gerecht op tafel dat wel lekker is én ook nog gezond. 
 

Lassie = Kidsproef

Deze serie is onderdeel van de Lassie “Kidsproef’ campagne. Hiermee richt Lassie zich niet alleen op de ouders maar ook op kinderen. Lassie belooft ouders dat je zonder veel gedoe op ieder bord van het gezin een lekkere en gezonde maaltijd krijgt. Alleen in veel gezinnen houdt het gedoe daar niet op.  Nieuwe recepten vallen niet altijd direct bij iedereen in de smaak. Ook daar wil Lassie bij helpen door de jongste leden van het gezin actief te betrekken bij het avondeten.