Zomercampagne Schiphol van start

03-07-2018 (11:08) - Campagnes

Vandaag start de omnichannel zomercampagne van Schiphol. De vakantieperiode gaat bijna van start en daarmee gaat de luchthaven twee belangrijke en drukke maanden tegemoet.

 

In de spotlight staan precies honderd zomerse producten en speciale aanbiedingen die passagiesr niet mogen missen deze zomer.  Het campagneconcept combineert zes zomerse werelden. Samen vormen ze het woord SUMMER. Outdoor masten worden ingezet en digital screens op de luchthaven en ook programmatic Facebook ads en Instagram stories. 

 

zintuigelijk en digitaal

Marijne Joosten, Communicatie Manager Consumers: ‘‘Schiphol vindt het belangrijk dat passagiers zich welkom voelen en verrast worden. Ook deze zomer nemen we hen van huis tot thuis aan de hand. We zetten daarbij flink in op digital en social. Vanaf de oriëntatie op de reis, tijdens parkeren op Schiphol, winkelen na de security tot aan de terugkomst op Schiphol Plaza; overal komen reizigers in contact met onze zomercampagne.’’ 


Aldus Lennard Freij, senior creative bij Sunshine and Sausages: ‘‘In de zomerse werelden die we ontwikkeld hebben, vangen we het vakantiegevoel. Van tot rust aan de rand van het zwembad tot lekkere verwennerij en tropische bloemenpracht. Een zintuigelijke klus waar we trots op zijn."’ 

 

credits

Verantwoordelijk bureau: Lennard Freij, Diederik van Kollem, Sebastiaan Bek (art), Maarten Pex, Joris
Verwiel (design), Bas Boterman (copy), Jitte Milder, Maud van der Knaap, Suzanne Neugebauer
(account).
Verantwoordelijk opdrachtgever: Marijne Joosten (Communicatie), Arjan Zijlstra (Marketing)