Zonnatura strikt Rico Verhoeven

22-01-2018 (09:06) - Campagnes

In haar nieuwe campagne probeert Zonnatura iedereen aan te moedigen goed en gezond te ontbijten. Daarbij zet het merk een opmerkelijk wapen in: Rico Verhoeven. Als iemand zich bewust is van het belang van gezonde voeding, dan is het immers Nederlands beste kickbokser wel. 

De campagne werd ontwikkeld door ACHTUNG! mcgarrybowen. In de campagnevideo gebruikt Verhoeven zijn indrukwekkende staredown om zoonlief aan een gezond ontbijt te krijgen. Verhoeven: ‘Goed en gezond eten is van levensbelang. Dat geldt niet alleen voor topsporters, maar voor iedereen.’
 
Bij de campagne hoort de lancering van een nieuw product: een volkoren muesli met pure chocolade. Naast tv, is de campagne ook outdoor te zien en er wordt een digitale campagne gelanceerd.
 

credits

Klant: Zonnatura (Wessanen Benelux)
Creatief bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Mediabureau: MediaScience
PR bureau: Glasnost
Productiemaatschappij: Bandit