Boomerang Agency & Heineken USA nemen Times Square over

01-02-2018 (15:55) - Creatie

De aankomende vier weken draait op een gigantisch billboard van dertien schermen op Times Square een bijzondere video: de credentials commercial van Heineken USA.


In Nederland zijn de mooie historie en merkwaarden van Heineken bekend. Om deze ook in Amerika onder de aandacht te brengen heeft Boomerang Agency de afgelopen twee jaar met Heineken USA de credentials campagne geproduceerd. Deze campagne is goed ontvangen. Door Heineken USA is daarom besloten de content te gebruiken voor een indrukwekkende take-over op de beroemdste plek ter wereld: Times Square.


beerporn

De door Boomerang Agency tot ‘beerporn’ gedoopte video zoomt letterlijk en figuurlijk in op het bier, en benadrukt het unieke verfrissende karakter van Heineken. Eldin Fetahovic, mede-eigenaar van Boomerang Motion (de film-tak van Boomerang Agency): ‘Dat de video de we eigenlijk voor online hebben geproduceerd nu huizenhoog te zien is op Times Square, is echt te gek. Je maakt niet dagelijks een edit voor zo’n bijzondere plek. De credentials campagne voor Heineken USA is een project waar we onszelf echt hebben uitgedaagd op technisch vlak. Dat de video zo goed heeft gepresteerd is een mooi compliment.’ 

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.