Born05 ontwikkelt nieuwe merkcampagne Greenchoice

11-12-2020 (10:49) - Creatie

Born05 ontwikkelde een nieuwe always-on merkcampagne voor energieleverancier Greenchoice. De campagne is onlangs gestart met een vernieuwde merkfilm en een viertal portretfilms waarin uiteenlopende leden van Greenchoice de hoofdrol spelen.
 
Greenchoice gelooft dat de verandering naar ‘altijd groen’ alleen succesvol kan zijn als er wordt samengewerkt. Op alle fronten. Iedereen moet kunnen meedoen aan de verandering én ervan kunnen profiteren. En mensen zijn de sleutel tot succes. Daarom is er in de nieuwe always-on strategie voor gekozen om ‘de beweging’ centraal te stellen. Want, individuele keuzes leiden tot een collectief resultaat.
 
Born05 heeft samen met Greenchoice een digitale always-on strategie ontwikkeld. Het always-on programma is gestart met een vernieuwde merkfilm én een viertal portretfilms waarin uiteenlopende leden van de beweging de hoofdrol spelen. Vanaf 2021 begint ook het content gedreven programma waarin zoveel mogelijk mensen worden geïnspireerd te kiezen voor de groenste energiebeweging van Nederland.
 

Over Greenchoice

In 2001 was Greenchoice de eerste energieleverancier in Nederland die consumenten 100% groene stroom leverde. In de afgelopen twintig jaar groeide het klantbestand naar ruim 600.000, zijn talloze lokale energieprojecten ondersteund en zijn klanten geholpen met het besparen en opwekken van energie. Het bedrijf is een groene beweging geworden.
 

Over Born05

Born05 is een digital brand agency gespecialiseerd in het bouwen van merken, experiences en platformen. De combinatie van expertises op het gebied van creativiteit, technologie en data zorgt voor geïntegreerde oplossingen die inspelen op de behoeften van gebruikers. Met een team van 50 specialisten werkt Born05 voor klanten als ASN Bank, JDE, KPN, Albelli en bol.com. Born05 is onderdeel van Ace.