CapeRock doet identiteit MADE TV

07-06-2018 (10:27) - Creatie

CapeRock heeft het nieuwe design, de muziek en een grafisch systeem in vier talen voor het internationale programma '’Made in Germany - Your Business Magazine’’ gecreëerd. MADE wordt door de Duitse omroep Deutsche Welle in 161 landen over de hele wereld uitgezonden.


Martijn Wolff, Partner & Head of Production CapeRock: "De muziek weerspiegeld het disruptieve karakter van de show. ‘’De elektronische track met een langzame, coole beat bekrachtigt het trotse en speelse gevoel van de ondernemers die MADE laat zien,’’ aldus Martijn Wolff, Partner & Head of Production CapeRock."

 

selfMADE

MADE laat succesvolle ondernemers zien en onderzoekt de risico’s en voordelen van digitalisatie en disruptieve innovatie. Als je innovatief wilt zijn, moet je disruptie omarmen en wil je een leidende rol spelen als internationaal business platform dan moet je gewaagde keuzes durven maken. 


CapeRock heeft het design ontwikkeld voor MADE. De uitstraling is dat van een moderne business magazine. Vanuit de volledige naam ‘’Made in Germany’’ is de focus in design komen te liggen op het woord MADE, waardoor een sterk beeldmerk is neergezet.