Eerste campagne voor Dekker Pepper van Beerquay

02-11-2020 (15:20) - Creatie

Dekker Pepper, de pepersaus fabrikant sinds 2018,  heeft in samenwerking met Beerquay drie campagneplaten geproduceerd om de Dekker Pepersauzen beter te promoten. De campagne zal vooral te vinden zijn op social media en communiceert de verbeelding van smaakexplosie. In de sauzen van Dekker Pepper zitten geen conserveringsmiddelen en andere onnatuurlijke bestanddelen.

Pieter Dekker, Eigenaar Dekker Pepper: ”Het belangrijkste vind ik dat het  merk op de juiste manier wordt neergezet en dat is iets wat Beerquay geweldig heeft gedaan. Juist ons onderscheidend vermogen is in de markt erg belangrijk en dat begrijpen ze als geen ander. Ze denken mee over wat goed past bij het merk en welke elementen juist wel of niet gebruikt moeten worden. Ze zijn niet bang om met suggesties te komen ook al wijken deze af van wat ik in mijn hoofd heb. En dat is goed want ondanks dat ik denk te weten wat goed is voor mijn merk heb ik gemerkt dat Beerquay een grote schat aan marktkennis en ervaring heeft die goed van pas komt. Hierdoor blijft de creativiteit stromen wat ten goede komt van de campagne en het merk en product op de juiste manier laat overkomen bij de klant. Met deze campagne hebben ze de essentie van de sauzen weten te pakken maar ook de look and feel was spot on.”
 
Beerquay richt zich op de always-on-marketing met een langetermijnfocus op het merk en combineert dit met marketingdoelstellingen voor een korte termijn performance. Doormiddel van variatie in het produceren en uitzetten van onder andere deze korte campagnes blijven Dekker Pepper en Beerquay investeren in het merk, de zichtbaarheid en content.