Honderdtwee jaar oude zwembroeken als nieuw door Upmost

27-02-2018 (16:26) - Creatie

Er zijn al zeker miljoenen baantjes mee gezwommen, de zwembroeken en badpakken van Tweka. Tijd voor verfrissing dachten ze daar en Upmost kreeg de opdracht.


Het zwembroeken en badpakkenmerk bestaat al sinds 1916 en wordt nog altijd goed verkocht maar het grote publiek kent het eigenlijk niet meer. Collectie en identiteit waren toe aan vernieuwing. Taak voor Upmost om daar mee aan de slag te gaan. Ze noemen het 'Statement Swimwear.'  

 

relevant in het zwembad

Claudia Korpádi, oprichter van Upmost: “Historisch gezien staat Tweka aan de top als het gaat om kwaliteit, maar dat was nergens meer zichtbaar of voelbaar. Het merk moest weer relevant gemaakt worden in en om het zwembad. Meer zelfvertrouwen moesten ze ook gaan uitstralen." 


Dat zelfvertrouwen is te zien in meer uitgesproken designs en het terugbrengen van klassieke Tweka-styles met een twist. Met de voorjaars/zomer-collectie gaat het nieuwe elan van start.