Jacobs Douwe Egberts komt met employer branding campagne

10-11-2017 (12:02) - Creatie

Creatief bureau VUUR heeft de nieuwe employer branding campagne voor Jacobs Douwe Egberts (JDE) ontwikkeld. Impact staat hierin centraal. Door dit abstracte begrip tot leven te brengen wil JDE professionals en starters aantrekken. 
 

Kettingreactie tot in het keukenkastje

Op basis van onderzoek naar de drijfveren van medewerkers ontwikkelde Vuur in samenwerking met JDE een employer value proposition, met als kernbelofte: ‘Wat jij bij ons doet, heeft impact’. Impact op het merk, impact op de organisatie én impact op je eigen ontwikkeling. Maar hoe laat je zo’n abstract woord tot de verbeelding spreken?
 

Online mediastrategie: van video naar vacature

Om nieuw talent aan te trekken, serveert de campagne video’s uit via native advertising, YouTube, LinkedIn en Facebook Deze trailer leidt de kijker naar de site werkenbijJDE.nl. Met behulp van retargeting worden de vacatures vervolgens bij de doelgroep onder de aandacht gebracht .
 

Credits

Jaar: 2017
Branche: FMCG
Medium: Video, online, social, print
Client: JACOBS DOUWE EGBERTS, Judith Bejczy & Jenny Coolen
Creative Agency: Vuur
Account: Bert de Jong & Yvette Bolink
Creative Director: Niels Megens
Creatives: Niels Megens & Laura Bording
Agency producer: Niels Scheide
Production & Post Production: Big Shots Group
Director: Robert-Jan Glas & Dominic Soete
Producer: Mitchell Duffree
 

Employer Branding Campagne - Vuur voor JDE from Vuur. Voor openhartige merken. on Vimeo.