Megawatt Advertising rebrand Korein Groep naar Wij zijn JONG

08-02-2018 (18:17) - Creatie

Korein Groep koos het Eindhovense Megawatt Advertising voor de herpositionering van haar merk. De merknaam Korein, die staat voor Kinderopvang Regio Eindhoven, sluit niet meer aan bij wat de organisatie vandaag de dag is.


De overkoepelende ambitie van de verschillende onderdelen binnen de groep is het spelen van een bredere en intensievere rol in de verrijking van kindontwikkeling. Deze ontwikkeling bracht een herpositionering van de groep met zich mee. Daarom ontwikkelde Megawatt een nieuwe merknaam: Wij zijn JONG. JONG staat voor Jeugd Ontwikkeling Nederland Groep. 


nieuwe naam & identiteit

Het proces van rebranding startte in oktober en werd eind januari afgerond. Managing director Stephan Kwast namens Megawatt Advertising: ‘De afgelopen maanden waren intensief en we hebben enorm veel werk mogen verzetten om eind januari alle 2.000 medewerkers binnen de groep kennis te laten maken met de nieuwe naam en het nieuwe gezicht van deze prachtige organisatie.’ Zijn compagnon Simon Coolen, creative director, vult aan: 'Een nieuwe naam vraagt natuurlijk om een nieuwe visuele identiteit en omdat video content steeds belangrijker wordt hebben we het nieuwe verhaal van Wij zijn JONG ook verfilmd.”

 

 

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.