Smarthouse ontwikkelt lanceringscampagne Zwitserse Carvolution

26-05-2020 (14:53) - Creatie

Smarthouse Films heeft de campagne ontwikkeld waarmee Carvolution, de eerste abonnementsservice voor auto’s in Zwitserland is gelanceerd.
 
De lanceringscampagne is bedoeld om de Zwitserse consument kennis te laten maken met het nieuwe fenomeen. Belangrijk onderdeel van de campagne, die in drie talen op zowel televisie als online ingezet wordt, is dat het auto-abonnement daadwerkelijk goedkoper is dan het leasen of kopen: ’Stop paying too much, Start Driving’. 
 
De strategie werd gedaan door Suzanne Kats, creatie en productie door Smarthouse Films. De film is opgenomen in Nederland met Smarthouse’s Belgische regisseur Ralf Demesmaeker.  In een grafische studio setting met miniatuur auto’s komen alle irritante bijkomstigheden die we bij het hebben van een auto voor lief nemen aan bod. Nooit meer gedoe met de dealer, geen papierwerk, geen kosten behalve benzine kosten, en alles online of via je app te regelen.