VIRTUE creëert nieuwe campagne Karvan Cévitam Signature Blends

23-06-2020 (10:24) - Creatie

VIRTUE, het creatieve bureau van VICE, heeft een campagne gecreëerd voor Karvan Cévitam waarmee een nieuw product van het limonademerk gelanceerd is op de Nederlandse markt: ‘Karvan Cévitam Signature Blends’. De campagne ‘Blends Taste Better’ richt zich specifiek op jongvolwassenen die steeds meer op zoek zijn naar alternatieven voor alcoholische dranken.
 
Uit onderzoek blijkt dat jonge mensen er steeds vaker voor kiezen om geen alcohol meer te drinken of alcoholgebruik te beperken tot de weekenden of speciale gelegenheden. Deze trend en houding heeft geleid tot een grotere voorkeur voor non-alcoholische dranken en alternatieven voor alcohol. De campagne, die bestaat uit social media assets, pre-rolls, TV billboards, Spotify advertenties (audio, video en display), OOH en printadvertenties, is gestoeld op het idee dat door te combineren, blenden, je altijd extra waarde toevoegt.
 
In de art direction is voortgeborduurd op de driehoekige vormen van het package design en wordt er verwezen naar het beeld dat wordt gevormd wanneer je door een prisma kijkt. Wanneer je dit doet worden verschillende perspectieven samengevoegd tot een - wat symbool staat voor het blenden van de verschillende smaken in de Karvan Cévitam Signature Blends lijn. Door het prisma-effect visueel te combineren met fotografie van de verschillende ingrediënten ontstaat een herkenbare visuele stijl die gekoppeld is aan het package design en in alle campagnes assets terugkomt. 
 
Karvan Cévitam Signature Blends is vanaf nu te koop bij de Jumbo en Albert Heijn in de smaken Limoen & Munt, Rabarber & Aardbei, Witte Druif & Vlierbloesem en Citroen & Sinaasappelbloesem. 
 

Credits:

Agency: VIRTUE
Strategie: Munise Can
Creatie: Ramin Bahari en Will van der Merwe 
Design: Manuel de Jong 
Account: Anne Sophie Erbé, Anne Kiemeneij
Productie: Mathilde Grenod, Boye Rijs en Rob van Gelder 
Productiemaatschappij: Chuck Studios
Regie & Fotografie: Erik de Koning