Welcome to The Upside Down Amsterdam experience

30-07-2020 (12:04) - Creatie

Instagram museum The Upside Down Amsterdam is een samenwerking aangegaan met creative agency Studio Beng Beng en media/online bureaus daily dialogues en One4media. Studio Beng Beng maakte de introductiecampagne van het museum en Candid label daily dialogues en One4media nemen de online en offline advertising voor hun rekening.
 
Hans Plesman, CEO van The Upside Down Amsterdam over de samenwerking: ‘We hebben met Studio Beng Beng, daily dialogues en One4Media een versnelling gegeven aan onze unieke experience. Met deze bureaus zijn we in staat geweest in hele korte tijd een sterke positionering en bekendheid te realiseren met een hoge engagement waarde. Alle bureaus hebben een scherpe kijk op onze primaire doelgroep; Gen Z en snappen als geen ander hoe offline en online te integreren en elkaar kunnen versterken.’
 
The Upside Down Amsterdam is naar eigen zeggen het grootste Instagram museum van Europa. Direct bij de ingang verlies je het gevoel van onder en boven in een draaiende vortex, waarna je in levensgrote en bewegende RGB projecties stapt. Je staat op je kop in de Royal Room, ervaart het leven onder zeeniveau in de Infinity Room, waarna je de Led verlichte pool betreedt, naast de levensgrote kauwgomballen machine in Candyland.