Wunder meesterbrein achter JUKE

21-09-2017 (12:19) - Creatie

De nieuwe muziekdienst JUKE werd een tijd geleden al gelanceerd. Een nieuw digitaal platform met een eigenzinnig design. Een design ontwikkeld door Wunder, naar nu blijkt. 

 

koning te rijk

Alef de Jong, creatief strateeg en partner van Wunder: ‘Het was een mooie opdracht om de merkstijl van een nieuw Nederlands digitaal platform te ontwikkelen. De uitdaging zat er voor ons in om het digitale platform lokaal en persoonlijkheid te laten zijn. In het design zitten daarom vele handvatten om de service persoonlijker en gemakkelijker te maken. De gebruiker wordt geholpen bij het vinden van de juiste muziek, voor het juiste moment. Hierdoor is de gebruiker de ‘koning te rijk’.’
 

samenwerking 

Wunder heeft naar eigen zeggen gebruik gemaakt van inspirerende, toegankelijke en eigentijdse fotografie, waarmee het bureau wil vertellen dat JUKE een herkenbaar, toegankelijk en persoonlijk merk is. Bij de totstandkoming van JUKE heeft een team vanuit Talpa Radio, MediaMarkt en Wunder samengewerkt. Niet alleen met de marketeers van JUKE, maar met alle betrokken mensen. 
 

JUKE 

JUKE is een gezamenlijke radio- en muziekdienst van Talpa Radio en MediaMarkt. Uniek aan de propositie zijn de muziekredacteuren, zoals Edwin Evers en Armin van Buuren, uit het netwerk van de Talpa Radio merken.