Yep en Nope volgens Tele2

17-10-2017 (18:02) - Creatie

Tele2 gaat door met de datarevolutie. Door klanten mobiel internet te geven zoals je het wilt: Unlimited Data en 'schandalig snel 4G' voor een vaste lage prijs van €25 per maand.  


Rogier de Bruin en Emilio de Haan, Creative Directors INDIE Amsterdam, over de nieuwe vuistslag van Tele2: “De uitbundige, overdadige, kleurrijke planeet van Tele2 is weer een drieluik rijker. Ook nu is het aanbod voordelig en de verbeelding rijk.” .


Cilesta van Doorn
, Managing Director Brand & Communications Tele2: “In de campagne wordt met een droge Yep en Nope duidelijk wat de data-minnende consument wel en niet wil. Dat sluit goed aan bij het aanbod van Tele2, waar niets moet en alles kan.”.


Credits

Creative Agency: INDIE Amsterdam 
Client: Cilesta van Doorn, Margaret Kreuger, Danielle Snoeij
Productie Company Annomann
Line Production: Radioaktive Film 
Director:         Jeroen Annokkee
Executive Producer Robbert Aschermann
D.O.P.: Wouter Westendorp
Editor: Kapsalon - Marc Bechtold
Art-department: Wilbert van Dorp
Styling: Mariella Kallenberg
Post-Production: Ambassadors
Grading:         Crabsalad - Laurens Orij
Music: Twan van Steenhoven (Big 2) & Paul Laffree  
Zang: Braz
Music mixage: Audentity