Accor en Alibaba Group bundelen krachten

07-11-2019 (16:32) - Economisch

Accor en Alibaba Group hebben een strategische samenwerking aangekondigd. De samenwerking zal bestaan uit de ontwikkeling van een reeks digitale applicaties en loyaliteitsprogramma’s om de consumenten- en reiservaring de komende vijf jaar te verbeteren.
 
De strategische samenwerking maakt het voor Chinese Alibaba consumenten (bijna 700 miljoen) mogelijk gebruik te maken van Accor's speciale consumentenaanbiedingen. Het zorgt voor een naadloze integratie van de klantreizen van Accor binnen het uitgebreide ecosysteem van Alibaba.
 

Fliggy

Alibaba’s reisplatform Fliggy maakt het voor consumenten mogelijk om hotels te boeken, toegang te krijgen tot cateringdiensten, entertainment te boeken en te profiteren van andere lifestyle-diensten. 
 
De samenwerking werd aangekondigd tijdens de China International Expo 2019 in Beijing.
 
Foto: Gary Rosen, COO Accor Greater China en Angel Zhao, President van Fliggy en Senior Vice President van de Alibaba Group

 


Bureaus

Media

Marketing