Amazing! Tell Sell terug op de buis door overname

19-04-2018 (10:25) - Economisch

Amazing! Tell Sell maakt een comeback met de overname door Mediashop, het internationale homeshoppingbedrijf. De nieuwe doorlopende TV-reclames zijn inmiddels al te zien op de zenders van RTL.


Algemeen directeur Philipp Nachbaur: "Het is ons doel om de Nederlandse markt te ontwikkelen tot een succesvolle pijler binnen het MediaShop-landschap." De ambities van MediaShop, dat hoofdkantoren heeft in Oostenrijk en Duitsland, beperken zich niet tot Nederland, want er zijn al plannen voor uitbreiding in andere landen van Europa. 

 

opwindende innovaties

Tel Sell focust zich al jaren volledig op het online shopping kanaal, maar MediaShop wil het bedrijf juist weer via televisie vol in de schijnwerpers zetten. Het bedrijf kocht na de overname dan ook meteen zendtijd in bij RTL en bracht hiermee Tel Sell na vier jaar terug op de buis. Onder de nieuwe naam “Tel Sell – part of MediaShop” beloven ze het Nederlandse publiek allemaal nieuwe productinnovaties die deels ook door Mediashop zelf worden ontwikkeld.
 

 

 

 

 


Bureaus

Media

Marketing