Nieuw Digitaal Out Of Home netwerk in België

19-04-2018 (15:13) - Economisch

MMD Media dat in Nederland al actief is als Out Of Home exploitant op tankstations, luchthavens en billboards gaat in juni de Belgische markt betreden.


Met een netwerk van minimaal vierhonderdvijftig digitale outdoor schermen bij tankstations van MAES, Esso en Texaco hebben adverteerders genoeg mogelijkheden om gezien te worden. De screens zijn zowel traditioneel als full programmatic in te kopen. Bij die laatste optie kunnen adverteerders adaptive campagnes op basis van externe databronnen inzetten. Dat kan zijn het verkeer of bijvoorbeeld weersomstandigheden. De sales voor de netwerken is in handen van On Air Media uit Antwerpen, die ook de luchthavens van Antwerpen, Oostende en Luik exploiteert.

 

posities versterken

Danny van Beek, Directeur MMD Media: “Met deze uitbreiding verstevigen wij onze positie als marktleider in de Benelux op On The Go netwerken op tankstations. We zijn ook blij dat wij onze samenwerking met On Air Media op de luchthavens van Eindhoven en Rotterdam kunnen uitbreiden met dit volledig digitale netwerk”. 


Managing Director van On Air Media Vincent de Wit: “On Air Media is al een paar jaar actief op de regionale luchthavens, die steeds populairder worden bij de reizigers. Op deze drukbezochte locaties bieden wij digitale advertising mogelijkheden aan bedrijven en merken. Dankzij de goede samenwerking met MMD Media gaan wij de komende maanden tevens digitale schermen op de drukbezochte tankstations in de Benelux commercialiseren".


Bureaus

Media

Marketing