18 organisaties doen op 1 juli mee aan de All-In D&I Monitor

25-06-2021 (14:42) - Marketing

 
Deze week roepen 18 brancheorganisaties hun leden en achterban op om op 1 juli mee te doen aan de eerste wereldwijde peiling ooit over diversiteit & inclusie onder medewerkers in de marketing- en communicatie-industrie.

Het onderzoek is bedoeld om vast te stellen wat de stand zaken is op het gebied van
diversiteit en inclusie binnen de branche. De link naar het onderzoek wordt op 1 juli door de deelnemende organisaties verstuurd en zal ook bij FONK gepubliceerd worden. De antwoorden worden anoniem behandeld en kunnen niet naar individuele respondenten herleid worden.
 

Nederland-specifieke inzichten te krijgen

Door de participatie van ADCN, bvA, DDA, DDMA, Dutch Marketing Diversity Fund, Effie, GVR, Include Now, Logeion, MOA, MWG, NIMA, Orange Lions, PIM, RAW, Screenforce, SIRE, VIA en Vinex wordt het mogelijk om Nederland-specifieke inzichten te krijgen in de huidige situatie, zodat we als branche kunnen werken aan een werkomgeving waarin iedereen zich erkend en gewaardeerd voelt.
 

Bureaus

Media

Economisch