3D-Technologie en inspiratie bij Roger Bacon pop-upstore

28-11-2017 (09:47) - Marketing

Vanaf 1 december kunnen bezoekers van Roger Bacon’s eerste pop-upstore ooit een 3D scan laten maken van hun gezicht. Met behulp van deze ‘virtual you’ is het mogelijk om alle brillen te passen en te zien welke het beste staat.

 

3D scan

De winkel wordt geopend aan de Nieuwezijds Voorburgwal en zal tot eind januari 2018 van woensdag tot en met zondag te bezoeken zijn. Naast de praktische 3D scan kun je er tech inspiratie opdoen. Roger Bacon was het eerste brillenmerk dat gebruikt maakte van de 3D-technologie bij het op maat verkopen van zijn brillen en wil hun passie voor de technologie graag overbrengen op de consument. 
 

creatief Amsterdam

‘Amsterdam is een plek waar design, mode en technologie met elkaar verweven zijn. Een creatieve stad met een ondernemend karakter, iets waar ons merk sterk op aansluit. Deze vooruitstrevendheid maakt Amsterdam tot de perfecte locatie om een pop-up store te openen’, legt medeoprichter Pieter Jonckheer uit. 
 

Bureaus

Media

Economisch