3sixtyfive duikt met Dopper in waterwereld

09-05-2019 (09:15) - Marketing

Na enige oriëntatie is Dopper’s keuze op 3sixtyfive gevallen als influencer marketing agency voor ’The Water Gate experience’ die van 30 april tot en met 12 mei bij Schiphol Plaza te bezoeken is. Tijdens de officiële opening dompelden influencers We Like Bali en Ananda van Doorn zich onder in de bijzondere waterwereld en deelden zij hun eerste impressies. De komende periode volgen er meer nationale en internationale influencers.
 
 
 
Voor een sustainable merk als Dopper is de juiste match tussen influencer en merk extra belangrijk. Naast een goed gevoel bij het product, gaat het erom of de influencers zich ook willen aansluiten bij Dopper’s missie. 3sixtyfive selecteerde 12 passende influencers met eenzelfde missie én sustainable lifestyle. De geselecteerde travel influencers zijn met hun vertrouwd bereik de aangewezen personen om deze boodschap te verkondigen. Voor Dopper is het de eerste keer dat het merk een samenwerking met internationale influencers uit onder meer Duitsland en Engeland aangaat.
 
 
The Water Gate experience is tot en met 12 Mei te bezoeken op het Jan Dellaertplein buiten Schiphol Plaza.

Bureaus

Media

Economisch