ABN AMRO en Qmusic sponsoren ambitieuze Nederlanders voor een dag

20-08-2020 (11:38) - Marketing

ABN AMRO en Qmusic gaan een ambitieuze mensen die door de coronacrisis moeite hadden om hun doelen waar te maken één dag sponsoren met clinics en coachingsessies van professionals uit de wereld van sport, muziek en cultuur.
 
Vier mensen met een bijzondere ambitie maken van 19 tot en met 27 augustus live in de uitzending bij radio-dj Domien Verschuuren van Qmusic kans een sponsorpakket te winnen. Door het motiveren van hun ambitie via de website van Qmusic, krijgen zij de kans om één dag te ervaren hoe het is om een sponsor achter je te hebben staan. Denk aan een balletje slaan met Richard Krajicek, een dag doorbrengen met de Ajax-vrouwen of een dj performance onder leiding van top-dj’s.
 
‘Met onze sponsorships ondersteunen we ambitie en doorzettingsvermogen. Dit doen we door bevlogen mensen op weg te helpen en de wereld nét een beetje beter te maken', laat Sander Bestevaar, Hoofd Brand Activation & Events van ABN AMRO weten. ‘Door het coronavirus zijn de tijden veranderd, maar we blijven ambitieuze mensen onverminderd supporten bij het behalen van hun doelen. Wij geloven in mensen die gedreven zijn om verder te komen en er vol voor gaan. Daarom zijn we voortdurend op zoek naar mooie initiatieven die een positieve impact hebben op onze samenleving.’

 


Bureaus

Media

Economisch