Albert Heijn doneert €50.000 aan waardebonnen aan LINDA.foundation

30-07-2020 (15:07) - Marketing

Albert Heijn doneert 50.000 euro aan cadeaubonnen aan LINDA.foundation. De waardebonnen worden geschonken aan 1000 gezinnen die er groente en fruit naar keuze mee kunnen kopen.
 
Het geld werd opgehaald met de ‘frambozenactie’. In de week van 6 juli ging van elk verkocht bakje frambozen een deel van de opbrengst naar LINDA.foundation. Marit van Egmond, CEO van Albert Heijn: ‘Albert Heijn wil beter eten toegankelijk maken voor iedereen: gezond, vers en gevarieerd met lekker veel groente en fruit. Met de cadeaubonnen willen wij gezinnen die het financieel iets moeilijker hebben, hiermee helpen.’
 
LINDA.foundation geeft arme gezinnen met kinderen een steuntje in de rug en kweekt meer begrip voor de vaak verborgen armoede in Nederland. Albert Heijn is sinds 2013 partner van de stichting van Linda de Mol en levert een structurele bijdrage voor de aanschaf van de cadeaukaarten voor boodschappen.
 
 

 


Bureaus

Media

Economisch