BENK steekt 'Overtref jezelf' campagne in nieuw jasje

30-04-2019 (09:05) - Marketing

BENK heeft dit jaar de bekende marketingcampagne 'Overtref jezelf' van Lactalis-Nestlé, Lindahls, in een nieuw jasje gestoken. Met deze campagne introduceerde BENK het Zweedse merk in Nederland in 2016. Dit jaar, 2019, overtreffen BENK en Lindahls zichzelf, met een sterke joint marketing activatiecampagne in samenwerking met INTERSPORT.


Met #overtrefjezelf wil Lindahls consumenten activeren én inspireren om dat stapje extra te zetten, of het nu om een groot of klein sportdoel gaat. Lindahls en INTERSPORT treden samen op als de motivator en reiken handvatten aan om sportdoelen te behalen.


Bastiaan Krips, oprichter en Joint Marketing Director BENK: 'De doelgroep is te allen tijde ons uitgangspunt. En doelgroepen denken in momenten. Lindahls sluit uitstekend aan bij het sportmoment. Vandaar dat we een relevante samenwerking aangaan met INTERSPORT. Een relevante partner om tezamen de sportieve doelgroep letterlijk en figuurlijk te activeren. Dat noemen wij Joint Marketing, ofwel de kracht van samenwerken.'


Bureaus

Media

Economisch