Bezorger Thuis uit eten exclusief van start in luxe segment

24-08-2020 (10:35) - Marketing

Door de coronacrisis kiezen ook steeds meer luxe restaurants voor afhaalmogelijkheden en thuisbezorging. Daar speelt de nieuwe speler Thuisuiteten.nl op in. Deze bezorger richt zich uitsluitend op de bestelling en representatieve bezorging van gerechten van zeer culinaire restaurants. Inmiddels actief in de regio’s Amsterdam, Haarlem, Utrecht en Rotterdam, met onder meer de restaurants Olivijn, Ruby Rose, Bar Alt, In Den Rustwat en Joelia de eerste deelnemende horecaondernemers zijn.
 
Initiatiefnemer van Thuis uit Eten is Mathijs Heijting; eigenaar van marketingbureau Brands Love People. “Met onze marketing expertise en grote affiniteit met gastronomie, helpen we graag de betere restaurants van Nederland. Dat doen we door de beleving van de restaurants aan huis te creëren en hun menu’s en gerechten in stijl te bezorgen. Wij outsourcen de bestellingen van de restaurants door middel van een intelligente en hoogwaardige digitale back-end met slimme bezorgrouting. Hierdoor kunnen de restaurants zich focussen op dat waar zij goed in zijn: culinaire creativiteit in de keuken. Vanuit Brands Love People hebben we voor Thuis uit Eten grote investeringen gedaan in de totstandkoming van het nieuwe platform, bezorgauto’s, stijlvol personeel, kleding op maat en promotie. Nu ligt de focus nog op thuisbezorgen in stijl, maar binnenkort bestaat ook de mogelijkheid van een totaalbeleving door bediening of een kok aan huis, de verzorging van de gehele styling van de dinertafel of zelfs het bieden van entertainment aan huis voor de meest geslaagde avond."

Bureaus

Media

Economisch