Björn Borg en UGG gaan langdurige samenwerking aan

31-08-2021 (11:28) - Marketing

Björn Borg en Urban Gym Group (UGG) gaan vanaf september 2021 een samenwerking aan met het doel om millennials te inspireren hun potentieel te vinden en te benutten. De slogan van sport fashion brand Björn Borg is 'Train To Live' en niet andersom. De trainingsprogramma’s en doelen van UGG sluiten hierop aan: de UGG community activeren lekker te bewegen in de gym waardoor ze zich goed voelen tijdens het sporten, maar zeker ook daarbuiten. In de 24 High Studios en TrainMore vestigingen van UGG dragen alle crew members vanaf dit najaar de Björn Borg collectie. Naast de samenwerking qua kleding gaan Björn Borg en UGG hun campagnes en concepten gezamenlijk op een innovatieve manier activeren.

UGG heeft diverse labels, die zich allemaal richten op het bieden van een unieke fitnesservaring. TrainMore is gevestigd in inspirerende en monumentale panden in de grootste steden van Nederland en heeft een sterke link met kunst en muziek. High Studios is de eerste boutique fitnessstudio van Nederland en biedt High-Intensity Interval Training (HIIT)-workouts (cycling, hot yoga, run en outdoors) op verschillende locaties in het land. Voor Björn Borg biedt de samenwerking met UGG brede zichtbaarheid op locaties waar de Bjorn Borg doelgroep zich bevindt en daarnaast vele kansen voor de toekomst.

Met de campagne laat het merk zien dat grenzen verleggen en doelen nastreven voor iedereen haalbaar is en dat hierin jezelf kunnen zijn altijd voorop staat. Uiteraard helpt de collectie van Björn Borg voor dat extra goede gevoel. Björn Borg wil samen met UGG hun campagnes en standpunten nog meer kracht geven.

Bureaus

Media

Economisch