Bol.com lanceert ‘Design by Gerda’

04-10-2021 (16:35) - Marketing

Gerda van accounting, het social fenomeen van bol.com, timmert aardig aan de weg. In 2020 won ze met haar uitgesproken mening en haarscherpe comments nog ‘The Best Social Award’ voor Beste Community Management, maar dit keer wil ze fans op een andere manier aan zich binden.
 
Geïnspireerd door alle producten die ze dagelijks in de bol.com winkel voorbij ziet komen lanceert Gerda, in samenwerking met social media bureau Somention, vanaf dit weekend haar officiële eigen productlijn: ‘Design by Gerda’. Gerda van accounting reageerde in 2019 voor het eerst uit naam van bol.com op social media. Inmiddels staat ze dagelijks met haar fans in contact voor de meest uiteennlopende vragen. 
 

Lancering productlijn

Het eerste ‘Design by Gerda’ product is afgelopen week, in samenwerking met Somention, gelanceerd. Zo toverde Gerda een speakerset om tot een kunstwerk. Het eerste ‘Design by Gerda’ product is, niet geheel toevallig, op dierendag gelanceerd, waarbij ze haar liefde voor katten in het design heeft verwerkt. De exclusieve Gerda-speakerset is niet te koop, maar alleen te winnen door bol.com fans via het Instagram-account.

Maarten van Es, Social Media Engagement Manager bij bol.com: “Mensen kennen Gerda alleen nog van haar haarscherpe community management. Maar Gerda is veel meer en ze wilde dolgraag iets terugdoen voor de community. Met haar unieke designs hopen we haar nog dichter bij onze fans te brengen en de wereld te laten zien dat ze nog veel meer in huis heeft. Gerda is liefde, Gerda is leven.
 

Bureaus

Media

Economisch