bvA noteert dit jaar 14 nieuwe leden, ledental stijgt tot 124

18-08-2021 (13:29) - Marketing

In het voorjaar maakte bvA, netwerk van merkleiders, bekend dat Aldi, Bonusan, Concorp, Mastercard, Oranje Fonds, Stage Entertainment Nederland en Yakult zich officieel bvA-lid mogen noemen. Deze stijgende lijn zet zxch nu voort met alweer zeven nieuwe leden: DHL, Hasbro, HelloFresh, Karwei, NCOI, NOC*NSF en Primera. In 2021 heeft bvA tot nu toe 14 nieuwe leden aangetrokken, wat het actuele ledenaantal op 124 brengt.
 
Als beweegredenen om bvA-lid te worden noemen de nieuwkomers de relevante kennissessies, het unieke netwerk en het feit dat bvA zich uitspreekt rondom actuele ontwikkelingen in het vak. Zo zet bvA zich in voor onderwerpen die individuele bedrijven niet zo makkelijk kunnen aanpakken, zoals bij de voorgenomen fusie tussen RTL en Talpa en de oproep tot deelname van Facebook aan de Stichting Reclamecode. In de posities die bvA inneemt, staan altijd de belangen van de adverteerder en diens merken centraal.
 

Transparant ecosysteem

Erik van Engelen, voorzitter bvA: ‘Ik ben erg trots dat we zo hard groeien in het aantal leden. Dat is belangrijk, omdat we op die manier onze inspanningen voor een transparant ecosysteem voor merkleiders alleen maar kunnen vergroten en zo steeds meer impact realiseren voor onze leden.'
 
Henriette van Swinderen, directeur bvA, vult aan: ‘Het succes van onze online activiteiten in het afgelopen jaar heeft laten zien dat we zowel bestaande als nieuwe leden hebben weten te enthousiasmeren. Ik ben dan ook trots op het brede palet aan nieuwkomers, van grote online spelers tot non profit-organisaties. Wij zijn er nu ook voor hen om steun en inspiratie te bieden, van elkaar te leren en samen op te komen voor de belangen van merken.' 

Bureaus

Media

Economisch