BvA sluit jubileumjaar af met groot symposium over MerkKracht

16-01-2020 (15:55) - Marketing

BvA, de bond van adverteerders, sluit de viering van het 100-jarig bestaan af met een groot symposium. Het evenement vindt op 12 maart plaats in het Amsterdamdome. Het symposium heeft als thema MerkKracht: Impact en verantwoordelijkheid van merkleiders.
 
Onder leiding van dagvoorzitter Marijke Roskam (BNR) zal onder andere Hanneke Faber, President Global Food & Refreshment Unilever, haar ervaringen met en de uitdagingen van Unilevers duurzaamheidsinspanningen op het podium delen. Professor of Cultural History aan de VU in Amsterdam Inger Leemans zal laten zien wat merken hebben betekend voor de Nederlandse samenleving. Ook zal de Amerikaanse gedragswetenschapper Matt Wallaert zijn toekomstvisie op de impact van (merk)leiderschap op mensen, media en maatschappij bespreken. De namen van de overige sprekers worden de komende weken bekendgemaakt.
 
Aanmelden voor het symposium is nu mogelijk via bva100jaar.nl.

 


Bureaus

Media

Economisch