D-reizen draait de rollen om

15-01-2020 (09:11) - Marketing

D-reizen brengt dit jaar een opvallende ballenbak-ervaring naar de Vakantiebeurs. Met een duik in de grote, oranje ballenbak maken bezoekers kans op verschillende prijzen. De campagne is bedacht en ontwikkeld door creative content agency C2B.

 

Michelle Verhoef, Brand Activation Coördinator D-reizen: “Als grootste reisaanbieder van Nederland mag D-reizen niet ontbreken op de Vakantiebeurs. Normaal vergelijken wij de beste deals voor onze consumenten, maar met onze ballenbak draaien we de rollen om. Wanneer bezoekers de ballenbak instappen, dagen wij ze uit om de juiste deal tussen een groot scala van andere deals te vinden. Een ervaring waar ze ook nog na de vakantiebeurs over zullen praten.”

 

Vanaf 16 januari tot en met 19 januari 2020 staat D-reizen op de Vakantiebeurs in de Jaarbeurs te Utrecht. Jaarlijks brengen meer dan 100.000 potentiële reizigers een bezoek aan de Vakantiebeurs, waardoor de beurs het grootste reisevenement is van Nederland.  

Bureaus

Media

Economisch