D-reizen heropent D-jacht

07-05-2018 (11:30) - Marketing

Na het succes van D-jacht van vorig jaar waarbij Facebookfans van D-reizen op zoek gingen naar een vakantieknop, verruilt de reisorganisatie de knop dit jaar voor een koffer. Gedurende vier zaterdagen in mei en juni kunnen bezoekers van de D-reizen facebookpagina deelnemen aan een innovatieve online game.
 
 
Digitale hints die leiden tot een fysieke vindplaats: D-reizen brengt de virtuele en werkelijke wereld samen in D-jacht naar de koffer. Op de Facebookpagina van D-reizen krijgt de bezoeker via een 360 graden filmgame raadsels gepresenteerd, bestaande uit cijfers. Door deze cijfers te combineren, ontstaan er postcodes; één van de postcodes behoort toe aan de winkel waar de koffer is verstopt. Degene die de hints het eerst ontcijfert en zich meldt bij het juiste D-reizen reisbureau, is optimaal voorbereid op het komende vakantieseizoen. Voor hem of haar staat namelijk een koffer klaar met daarin waardecheques van Koffergigant en D-reizen, met een gezamenlijke waarde van € 500,-. D-jacht vindt plaats op: zaterdag 12 mei, zaterdag 19 mei, zaterdag 26 mei en zaterdag 2 juni. 
 

credits

Opdrachtgever D-reizen
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Michelle Verhoef en Manouk Gunter
 

Bureaus

Media

Economisch