Dani Visser wordt ‘ultimate’ merk als esporter

16-06-2020 (17:41) - Marketing

De 18-jarige esporter van AZ en Team Gullit enYouTuber Dani Visser heeft zijn eigen merk en branding gelanceerd. De landskampioen van het seizoen 2018/2019 is klaar voor een nieuwe stap in zijn carrière. Om ook commercieel te groeien gaat Comeback sports, Team Gullit ondersteunen om van Dani een eigen merk te maken. 
 
Het begon voor Dani begin van het jaar 2018. Hij tekende voor Team Gullit en kick-startte daarbij zijn esports carrière. Een van personen achter dit succes is medeoprichter en leidinggevende van Team Gullit; Corné Dubelaar. 18 januari 2018 is de dag dat Corné samen met digitaal bureau “Triple” de uitdaging aanging en Team Gullit lanceerde als eerste onafhankelijke FIFA academie. Door middel van een Twitter-bericht kreeg onder anderen Dani de vraag om zich te binden aan dit ambitieuze team. En tegen alle verwachtingen en werd Dani in zijn eerste seizoen meteen kampioen. Corné: 'De afgelopen jaren heeft Dani zich zowel sportief als persoonlijk enorm ontwikkeld, hij heeft een gigantische fan schare op YouTube. Dit is het juiste moment om hem als esports merk in de markt te zetten. Dit denken wij samen met Comeback sports goed te doen.'
 

DNA-paspoort

Comeback Sports is hard voor Dani aan de slag gegaan en heeft voor hem een merk gecreëerd. Onder andere door het ontwerpen van een DNA-paspoort met daarin een unieke branding voor Dani. Zelf zegt Dani hierover: “Het ziet er echt top uit, het design ook. De kleuren passen uiteindelijk perfect bij mij als merk. Daarnaast sluit het DNA Paspoort perfect aan op mijn persoon. Ik ben erg enthousiast over het eindresultaat“.
 
 

Bureaus

Media

Economisch