DDMA Email Summit inschrijving geopend

13-04-2021 (15:52) - Marketing

Op donderdag 30 september 2021 wordt wederom het beste werk in e-mailmarketing bekroond tijdens de DDMA Email Summit. De inschrijving voor de Beste E-mail Campagne, E-mail Professional van het Jaar en de Battle of the Agencies is nu geopend. Early-bird tickets voor de Email Summit zijn ook vanaf vandaag te koop.

De zevenkoppige vakjury bestaat uit toonaangevende e-mailspecialisten en oud-winnaars: Marjolein Kleiberg (TUI Group), Saartje de Wit (Scape Digital), Marc Borgers (100%driven), Ruben Zanting-Božic (DPG Media), Martin Boschhuizen (Boschhuizen Marketingadvies), Lonieke Schepers (Wereld Natuur Fonds) en juryvoorzitter Frans Reichardt (De Klantenluisteraar). Bij de beoordeling van de inzendingen kijkt de jury naar creativiteit, effectiviteit, klantgerichtheid, gebruiksvriendelijkheid en integratie met andere kanalen en campagnes. De inschrijfperiode voor de Beste E-mail Campagne sluit op maandag 14 juni. Iemand aandragen voor de E-mail Professional van het Jaar kan op 3 juni voor het laatst.

Battle of the Agencies
De Battle of the Agencies, een competitie waarbij bureaus strijden om wie de beste e-mailcampagne maakt voor opdrachtgever DPG Media. Bureaus kunnen per direct en uiterlijk op 14 juni een motivatie indienen om mee te doen. DPG Media beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname. Dit jaar krijgen bureaus de mogelijkheid een campagne van twee mails te verzenden. Vorig jaar viel 100%EMAIL in de prijzen met hun interactieve campagne voor GAMMA.
 
Tickets zijn hier verkrijgbaar.

 


Bureaus

Media

Economisch