DDMA groeit met 14 nieuwe organisaties in derde kwartaal

12-10-2021 (10:38) - Marketing

DDMA blijft haar groei in 2021 voortzetten. In het derde kwartaal van dit jaar verwelkomde de branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales 14 nieuwe organisaties. Onder meer a.s.r. verzekeringen, Nikon Europe en New Skool Media sloten zich aan.
 
Ook de volgende organisaties kozen in het derde kwartaal van 2021 voor een DDMA-lidmaatschap: ABN Amro, Delta Fiber Nederland, Burkworks, Annalect, Baer, SOLVM, Squeezely, AffilyAds, TAMBR en WEBSOLVE. Salesforce.org verbond zich daarnaast als kennispartner aan de branchevereniging, die inmiddels meer dan 350 organisatieleden kent. In het eerste half jaar van 2021 kwamen er al 30 nieuwe leden bij.
 

Toekomst

Diana Janssen, directeur van DDMA: "Wij zijn actief in een vakgebied dat geen dag hetzelfde is. Wetgeving verandert, businessmodellen staan onder druk en consumenten verwachten steeds meer. Bij DDMA zorgen we ervoor dat leden altijd zijn voorbereid op deze veranderingen. Ons diverse ledennetwerk is daarbij een groot voordeel. Daarom ben ik blij dat we ook dit kwartaal weer bureaus, technologieleveranciers en adverteerders uit verschillende sectoren aan ons hebben weten te binden. We gaan met veel vertrouwen het laatste kwartaal én het nieuwe jaar in."
 

Bureaus

Media

Economisch