Dirk van den Broek wil betrokkenheid in de buurt vergroten

31-10-2018 (09:46) - Marketing

Medewerkers van alle 121 Dirk van den Broek winkels gaan de komende dagen op basisscholen duizenden appels uitdelen. Hiermee wil Dirk kinderen stimuleren om gezonder te eten. Betrokkenheid in de buurt vergroten is de ambitie van Dirk in het kader van het MVO-beleid.


Directeur Marcel Huizing: ”We vinden het belangrijk om dichtbij onze grote én kleine klanten te staan. Waar mogelijk willen we ze op ludieke wijze stimuleren om gezondere keuzes te maken. Door het uitdelen van een flyer met leuke recepten en een kortingsbon verlagen we de drempel om ook echt die stap te zetten.”

 

Medewerkers van Dirk gaan woensdag 31 oktober, donderdag 1 of vrijdag 2 november met kisten vol appels naar de basisschool in de buurt van hun winkel. Elk kind krijgt een appel en een flyer met een recept van gebakken appel. Heerlijk als toetje, tussendoortje of op brood. Op de flyer staat ook een kortingsactie op appels. Hiermee stimuleert Dirk potentiële klanten om naar Dirk te gaan.

Bureaus

Media

Economisch