FedEx lanceert internationale podcast voor ondernemers

24-10-2019 (14:12) - Marketing

FedEX heeft in samenwerking met het Amsterdamse contentmarketingbureau Wayne Parker Kent een podcast gelanceerd. De serie ‘Making it Work’ richt zich voorlopig exclusief op het midden- en kleinbedrijf in de Verenigde Staten.

De insteek van de podcast is luisteraars voorzien van écht waardevolle ondernemerskennis in plaats van tegeltjeswijsheden, aldus FedEX. Deelnemers aan de podcast ontvangen per FedEx Express een koffer met daarin een volledige opnamestudio. Zo kan het interview rechtstreeks op locatie van de bedrijfseigenaar worden opgenomen. Niet alleen bijzonder praktisch, maar ook een knipoog naar de diensten van FedEx.

Wayne Parker Kent ontwikkelde al eerder TheShippingChannel.com voor FedEx. Een online platform met makkelijk toegankelijke informatie over het verschepen en verzenden van pakketten.   Making It Work is hier te beluisteren. Hoewel de podcast zich nu voornamelijk nog richt op de Noord-Amerikaanse markt, zijn er al plannen om de podcast in de toekomst ook in andere markten en talen te gaan uitzenden.
 

 


Bureaus

Media

Economisch