FedEx zet sponsoring UEFA Europa League voort

12-09-2018 (13:51) - Marketing

FedEx Express was de afgelopen drie seizoenen ook al hoofdsponsor van de UEFA Europa League en heeft vandaag aangekondigd dat voor de komende jaren te blijven doen.


Raj Subramaniam, Executive Vice President en Chief Marketing en Communications Officer, FedEx Corp: "Voetbal bewijst telkens opnieuw dat het mensen met verschillende achtergronden met elkaar verbindt via gedeelde passie voor de sport. De rol van voetbal in het verbinden van mensen weerspiegelt wat wij bij FedEx, als wereldwijde leider in de logistieke sector, elke dag doen." 


Bert Nappier, President van FedEx Express Europe en CEO van TNT Express: "FedEx blijft een toonaangevende logistieke onderneming in Europe uitbouwen en versterkt daarnaast zijn betrokkenheid bij Europees voetbal en de mogelijkheden die het voetbal biedt. Naast onze professionele sponsoring, stelt onze samenwerking met de UEFA Foundation for Children ons ook in staat om programma's zoals Field in a Box™ op te zetten. Hierbij geven we jonge spelers een betere toegang tot de sport." 

 


Bureaus

Media

Economisch