Heleen Crielaard, hoofd marketing particulieren, verlaat de Rabobank

26-09-2019 (16:13) - Marketing

Na ruim 13 jaar heeft Heleen Crielaard besloten om Rabobank per 1 november 2019  te verlaten. Dit na een rijke carrière binnen de bank, waarbij ze de hele periode werkzaam is geweest in het Communicatie en Marketing-domein. Crielaard heeft Rabobank in die periode toonaangevend en trendsettend gemaakt op het vlak van Sponsoring. Later was ze verantwoordelijk voor Merk en Marketingcommunicatie.
 
Sinds medio 2016 draagt Crielaard de eindverantwoordelijkheid voor Marketing Particulieren, waarbij ze de afgelopen drie jaar een belangrijke rol speelde in het vormgeven van een volwassen cross-functionele marketingdiscipline binnen onze bank.
 

Tijd voor iets nieuws

Heleen Crielaard vertrekt met pijn in het hart: 'Rabobank is een prachtig bedrijf waar ik met veel plezier heb gewerkt en veel kansen heb gekregen om telkens weer iets nieuws te doen en door te groeien. Maar na 13 jaar is het tijd voor iets nieuws, waar ik weer met volle passie en energie in kan duiken.'
 
Met het vertrek van Heleen nemen we als Rabobank en afdeling Marketing afscheid van een markante persoonlijkheid, vakvrouw én bovenal een gewaardeerd teamlid. Door haar energie en vakmatige passie heeft Heleen veel voor de bank gerealiseerd, zowel op inhoudelijk vlak, als bij de ontwikkeling en begeleiding van de volgende generatie marketing en communicatie professionals.

 


Bureaus

Media

Economisch