Hillenaar Outdoor en UNICEF starten samenwerking

13-09-2019 (11:19) - Marketing

Kinderen de kans geven om kind te kunnen zijn. Dat is de primaire doelstelling van UNICEF. De organisatie is vanaf het voorjaar 2019 partner van Hillenaar Outdoor. Het buitenreclame bedrijf uit Leiderdorp sponsort campagnes en steunt daarmee de doelstellingen van UNICEF.
 
Het partnership spitst zich vanzelfsprekend toe op het uithangen van campagnes. ,'Daar ligt onze kracht en kunnen we verschil maken. UNICEF is het enige goede doel dat wij op deze manier exclusief ondersteunen', legt algemeen directeur Jeroen Hillenaar uit.
 
'De uitgangspunten van de organisatie spreken me zeer aan. UNICEF zet zich in voor een wereld waarin kinderen gezond kunnen opgroeien, zich kunnen ontwikkelen en alles uit het leven halen, ongeacht religie of afkomst. Wij onderschrijven dat van harte. UNICEF onderscheidt zich daarnaast door een zeer pragmatische en doeltreffende aanpak. Alle fondsen komen goed terecht. Hillenaar levert dan ook graag een bijdrage aan het werk van deze mooie organisatie.'
 
De samenwerking bestaat uit drie helder geformuleerde hoofdlijnen. 'We hangen campagnes uit om de nieuwe merkcampagne te ondersteunen. Daarnaast brengen we gezonde voeding voor het voetlicht en tot slot genereren we aandacht voor de wintercampagne voor kinderen op de vlucht.'
 
Op jaarbasis worden volgens Hillenaar in totaal meer dan 2.500 vakken ingezet voor UNICEF. 'Het gaat om een substantiële samenwerking waarmee we een groot deel van Nederland willen bereiken.'
 
 

Bureaus

Media

Economisch