Hoofdrol Team Sunweb in Samsung campagne

09-05-2018 (14:45) - Marketing

Tijdens de Tour de France houden de renners van Team Sunweb een dagelijkse vlog bij. Naast een kijkje in de teambus en de koers, leren fans tijdens de Tour ook hoe zij het beste slow-mo content kunnen maken dankzij de techniek van Samsung.


Menno van den Berg, President van Samsung Benelux: “De liefhebbers dichter bij de koers brengen met aantrekkelijke content en de wielrenners ondersteunen met technologie om doelen te bereiken. Daar werken we graag aan mee. Het succesvolle Team Sunweb is met hun Keep Challenging-mentaliteit continu op zoek naar innovatie om zichzelf te blijven verbeteren en overtreffen. Onze campagne Do What You Can’t waarin we mensen uitdagen meer uit zichzelf te halen, sluit hier perfect op aan.  


Barbara Peeters, Head of Commerce van Team Sunweb: “We proberen onze fans door middel van content voortdurend dichter bij de sport te krijgen. We willen graag samen met Samsung een mooie nieuwe stap zetten als het gaat om fan engagement.”

 

hoofdrol voor Team Sunweb

Naast de dagelijkse vlogs die te zien zijn op YouTube, is vandaag ook de commercial gelanceerd van Samsung, waarin de het wielrennersteam van Sunweb de hoofdrol speelt. De campagne zal te zien zijn op alle kanalen, van TV tot online en social media.


Bureaus

Media

Economisch