Hornbach zet in op beleving rond Vaderdag

11-05-2018 (15:10) - Marketing

De strijd om de Gouden Hamer en bijbehorende titel ‘Beste Klusvader van Nederland’ barst vanaf volgende week opnieuw los. Na een succesvolle eerste editie vorig jaar geeft Hornbach dit jaar vervolg aan dit Vaderdagkampioenschap. 


Hornbach brengt haar Vaderdagcampagne vanaf aanstaande maandag onder de aandacht bij het grote publiek. Eerst via online video, social media en folders. Een week later ook met radiospots op alle belangrijke zenders, advertenties in de landelijke dagbladen en regionale kranten en outdoorreclame. Ook de communicatie in de bouwmarkten zelf staat vanaf 21 mei volledig in het teken van de strijd om de Gouden Hamer 2018.


Alle regionale winnaars worden vanaf 11 juni in de spotlights gezet. Zij verschijnen in huis-aan-huisbladen in hun eigen regio. De campagne wordt afgesloten met een extra flight na afloop van de finale op 16 juni. Hierin krijgt de winnaar via advertenties in landelijke en regionale bladen, outdoorreclame en op social media landelijke roem.


Klusparcours

Wie kans wil maken op de titel Beste Klusvader van Nederland en de Gouden Hamer 2018 wil winnen, moet zich kwalificeren via een van de voorrondes. Die organiseert Hornbach vanaf zaterdag 26 mei in alle veertien bouwmarkten. Vaders leggen er een klusparcours af. Wie dit het beste doet, mag zich Beste Klusvader van de regio noemen. Alle regionale winnaars gaan door naar de landelijke finale, die op zaterdag 16 juni bij Hornbach Nieuwegein plaatsvindt.


Bureaus

Media

Economisch