Influencerbureau in de slag met Prinses Maxima Centrum

28-08-2018 (11:40) - Marketing

Wat begon als een grap is inmiddels een hype. De T-shirts met het gezicht van Bas Smit voor het goede doel worden gedragen door Lil' Kleine, Jandino, Max Verstappen en Nick & Simon zijn er ook mee gezien. De actie voor het Prinses Maxima Centrum voor kinderoncologie wordt ondersteund door BBP Media in Woerden.


BBP Media in Woerden organiseert het Influencer Marketing Event op elf september aanstaande. En bij elk kaartje ontvangen deelnemers een Bas Smit T-shirt. Als organisator van het evenement stelt BBP Media 100 shirts beschikbaar. Zij doneren daarnaast nog eens twintig euro extra per besteld T-shirt.

 

geloofwaardigheid

Influencer Marketing is volwassen aan het worden. Er komen steeds meer influencers, die steeds meer samenwerkingen met merken aangaan. De belangrijskte vraag is hoe doelgroepen blijvend bereikt blijven worden en influencers geloofwaardig blijven. Tijdens het event op elf september worden ook nieuwe trends besproken, bijvoorbeeld wat de rol is van livestreams binnen Influencer marketing. Of hoe bedrijveninzichten vanuit data kunnen inzetten.


Op 11 september spreekt een aantal professionals: social mediastrateeg Kirsten Jassies, onderzoeker Suzanne de Bakker, Damien Poelhekke (MADE.com), influencer Nikki van de Sanden, Elise Kops (Sanoma) en Mart Roumen van Ziggo


 


Bureaus

Media

Economisch