Jumbo en Bozu brengen Sinterklaas-editie van hard seltzer

21-10-2021 (11:19) - Marketing

Sinds deze week is BOZU Pepernoot verkrijgbaar in een gelimiteerde oplage bij geselecteerde filialen van Jumbo door het hele land. Deze exclusieve en seizoensgerelateerde hard seltzer-smaak is in tijden van de Sint een waar cadeau voor iedereen die niet genoeg kan krijgen van pepernoten en strooigoed.
 
Wie aan hard seltzer denkt, denkt doorgaans aan zomerse en frisse fruitsmaken. Met BOZU Pepernoot komt daar nu verandering in. BOZU is erin geslaagd om de gelaagde en kruidige pepernotensmaak te vangen in een blikje en is daarmee in Nederland de eerste hard seltzer-producent die de productcategorie klaarmaakt voor het winterseizoen.
 
 
"Tot op heden is hard seltzer altijd gepositioneerd en bekend bij de consument als frisse en toegankelijke zomerdrank, mede door de fruitsmaken die de productcategorie domineren. Tijdens een zoektocht naar hoe we als frontrunner kunnen blijven innoveren kwamen we al snel op het idee om met een limited special de markt te betreden. En wat is er dan als Nederlands merk leuker dan het omarmen van de oer-Hollandse pepernoot? Zo laten we zien dat wat op het eerste oog heel Amerikaans lijkt, vooral ook heel Nederlands kan zijn", aldus Brend Koolhof en Gianluca De Leo, oprichters van BOZU.

Bureaus

Media

Economisch