Lidl fans bepalen korting bij facebook event

11-12-2017 (10:04) - Marketing

Ter ere van het 10-jarig bestaan van het luxe merk Delicieux organiseert Lidl Nederland twee keer een kortingsfeestje op Facebook. Vandaag en maandag 18 december wordt er een Facebook live-event gelanceerd, waarbij Facebookfans zélf de hoogte van de korting bepalen op Delicieux producten. Dorst & Lesser tekent voor het concept en de productie. 
 

Twee bestsellers uit het Delicieux kerstassortiment worden tijdens de liveshows in de spotlights gezet. Het aantal likes en shares van de Facebookfans bepaalt de hoogte van de korting - de dag na de liveshows - in alle Lidl filialen van Nederland.
 
 
''De online community van Lidl Nederland is ontzettend actief en kenner van het Delicieux assortiment. Het is daarom extra tof om de fans tijdens deze dure feestdagen in het zonnetje te zetten met deze show
en hen zelf de korting laten bepalen!'', vindt Robert Withagen, creative director Dorst & Lesser. 
 
www.facebook.com/lidlnederland

Bureaus

Media

Economisch