LINDA.foundation en Albert Heijn verlengen samenwerking

19-12-2019 (15:20) - Marketing

LINDA.foundation en Albert Heijn hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd, tot eind 2022. De supermarktketen geeft sinds 2013 een bijdrage voor de aanschaf van de cadeaukaarten voor kerstboodschappen voor arme gezinnen met kinderen.
 
De stichting van Linda de Mol geeft ieder jaar cadeaubonnen aan gezinnen die het financieel gezien zwaar hebben. Vanaf de start in 2013 heeft de organisatie al 20.000 gezinnen gesteund in de vorm van een pakket cadeaukaarten ter waarde van 600 euro, waarvan 300 euro te besteden bij Albert Heijn. Dit jaar zijn 4.250 gezinnen hiermee blij gemaakt.

Kerstdiner in Rijskmuseum

Om de verlenging van de samenwerking te vieren werden woensdag 18 december 30 gezinnen extra verrast met een kerstdiner op een bijzondere locatie: de Eregalerij van het Rijksmuseum. Ook krijgen de 3000 intermediairs van LINDA.foundation twee gratis toegangskaarten voor het museum. Intermediairs helpen de stichting om de juiste gezinnen te ondersteunen. Het zijn bijvoorbeeld jeugdwerkers, directeuren van basisscholen of wijkteams.

Bureaus

Media

Economisch